10 -13 березня у Києві відбулась Міжнародна виставка товарів для дітей BABY EXPO 2020. Це найбільший бізнесовий захід українського ринку дитячих товарів.
В урочистій церемонії відкриття виставки взяли участь:
-
Анатолій Кінах, президент Української спілки промисловців та підприємців УСПП;
-
Наталія Щирова, заступник гендиректора Директорату безпечності і якості харчової промисловості Мінекономіки України;
-
Павло Овчинніков, президент Української асоціації індустрії іграшок УАІІ;
-
Ірина Науменко, віце-президент Асоціації «Укрлегпром»;
-
Тамара Нагайцева, гендиректор Національної асоціації «Укрконсервмолоко».
Виступаючі відмітили важливість BABY EXPO для формування цивілізованого ринку, прозорого ведення бізнесу, а також наголосили на найважливішому завданні – забезпеченні якості та безпечності товарів для дітей.
Близько 300 експонентів із 12 країн світу представили на BABY EXPO різноманітну продукцію для дітей. Тут можна було знайти все: іграшки та ігрове обладнання, меблі, візочки, автокрісла, аксесуари для годування і купання, гігієнічні засоби, дитячу косметику, одяг, взуття, дитяче харчування та багато іншого. На кожному стенді відвідувачів виставки чекали новинки.
Виставку відвідало понад 5000 осіб, переважно це гуртові покупці – дистриб’ютори, власники та закупівельники роздрібних і мережевих магазинів зі всієї України та близького зарубіжжя.
BABY EXPO це бізнесовий захід, тому вся його ділова програма націлена на те, щоб надати підприємцям корисний досвід та цінні знання для успішного розвитку бізнесу.
Так в рамках виставки відбулась Національна дискусійна платформа виробників і операторів ринку товарів для дітей, головною метою, якої було проголошено створення Ради виробників та операторів ринку товарів для дітей при Українському союзі промисловців та підприємців.
Традиційним заходом BABY EXPO стала галузева конференція з дитячого харчування, як відбулась в цьому році вже в восьме. На конференції обговорювались питання покращення вітчизняного харчування для дітей, презентувались новинки продукції, ділилися досвідом лідери галузі.
Ще один щорічний захід BABY EXPO, який сприяє розвитку вітчизняного виробництва - Національний конкурс виробників «Краща іграшка», переможців якого вшановували під час роботи виставки. Цього року на конкурс було представлено 51 зразок від 19 українських виробників. Серед них відомі українські торгові марки і виробники – Технок, Оріон, Мир Лео, Тигрес люкс, Гойдалка, Hega, Kidsqo, Kidsori Toys та інші. Приємно відзначити, що цього року було багато технологічних іграшок, різноманітні конструктори, настільні ігри, набори для творчості, а також ляльки та м’які іграшки.
У Workshop Zone відбулась низка практичних семінарів та презентацій. Своїми дослідженнями про сучасних споживачів дитячих товарів – батьків та малечі поділилась Марина Заброда – представниця компанії Kantar. Про ефективні digital-інструменти та маркетингові стратегії розказали маркетолог Петро Савіч та Данііл Мінін - СEO інтернет-агентства Netpeak .
Рітейлу були присвячені заходи другого дня виставки. Авторський майстер-клас «Створюємо вражаючий магазин» провів провідний рітейл-консультант Віталій Степаненко. Він дав рекомендації як зробити магазин таким, що запам’ятається покупцю і буде прибутковим для власника. Новий підхід до торгового простору дитячого магазину на прикладі власного кейсу для мережі магазинів іграшок My Play представили компанія Sicore та агентствоа Stepanov.
Українська асоціація ігрової індустрії розповіла про свою діяльність та підготувала серію доповідей про зміни у законодавстві з ринкового нагляду та методичні рекомендації стосовно Технічного регламенту безпеки іграшок.
Але виставка це ще й емоції! І більш за все їх було на подіумі на Fashion Defile, де маленькі манекенниці демонстрували нові колекції одягу та взуття. Цей захід завжди викликає неабияку зацікавленість відвідувачів та ЗМІ. В цьому році партнером CFF став телеканал Fashion TV Ukraine, який транслюватиме дефіле з метою привернути увагу широкого кола глядачів до творчості українських дизайнерів.
Міжнародний Форум BABY EXPО знову підтвердив статус дієвого маркетингового інструменти для розвитку вітчизняної індустрії дитячих товарів.
|